2009-12-07 ; 10:30

Nu är målaren snart alldelles snart klar med vardagsrummet.. då när erk komme rhem ikväll så ska v flytta in alla saker dit in. så får vi bo därinne medan han gör resten av läge hegenheten.. Ne jag kan inte påstå att det är kul att bo såhär.. men vafan.. manvänjer sig ju rätt så bra!

Natten har iaf vart så sjuuuukt bra! jag har sovit så bra.. trots att man måste springa på toa MINST var tredje timme och att man vaknar av dessa uppstötningar, så sov jag rktigt bra.. det har jag nog inte gjort på länge =)

Det har inte hänt så mycket nnars.. i fredags va v hos mamma och glodde på idol. Tur som fan att erik gick vidare annars så vad jag inte vad jag hade gjort. haha. mamma röstade på ganska bra.

i lördags sov vi tills vi vaknade haha.. det va eriks önskemål på denna helg att vi skulle sova tills vi vanknade så i lördags vaknade vi runt 11 - 12 tiden senare åkte vi ut till eriks föräldrar i stigtomta där det va fullt hus.. Julmusik, och pepparkaksbak. :D kollade massa kort när de va små o så så söta såå.. =) o sn blev dte ju mat oxå .. dt va trvligt. När vi åkte hem så hyrde vi lite film. Det blev

Mother in tears :  Den sög ganska hårt
The last house at the left : Helt ok faktikst
köpcentrumpolisen : helt ok.. haha.. Men jag vet dock inte hur eller vad den xakt htte.. haha.. ja mn ni vet säkert ändå.. så dte va faktiskt mysigt..

och igår söndag så va vi iväg och bowlade. Eller Erik joel linus och mamma bowlade jag fick kolal på då mitt kära bäcken inte riktigt skulle klara av det.. tyvärr..




Annars så mår vi bra. Bebben rä lika livlig som vanligt.. igår så gjorde h*n kullerbyttor såg det ut som på magen.. haha såg riktigt läskit ut må jag säga..  Men ja snart äre dax oxh klämma ut bebben så att man får gosa lite :D


Nä ni.. nu ska jag inta toaletten.. haha

kramis


*

Kommentarer
Postat av: faster

skönt att få sova tills man vaknar.... ta tillvara den tiden nu för sen tar det ett tag till såna lyx vanor:P. pepparkakorna bakade här med=) trodde ni skulle dyka upp men du fick ialla fall känna lukten =) nu mot dammsugnins i lägga på juliga dukar:P o tomtar... krams

2009-12-07 @ 11:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0