2009-12-10; 12:07

ja ni.. dagen börjar ju bra.. eller ? jag vet faktikst inte.. Det är ganska chill nu i allt .. bara det att idag har jag riktigt ont det spelar ingen roll om jahg sitter ligger eller står vilket är väääldigt frustrerande om man säger så..

Men iaf. Idag har jag gått 33+0 veckor =) Det betyder att det bara är 7 veckor kvar till beräknad förlossning, som jag skrev igår så såg ju allting bra ut hos Barnmorskan och så.. jag mår bra men det börjar ju bli allt mer samandragningar och förvärkar helt klart.. Speciellt på eftermiddagen/kvällen. Inget som gör ont så, men det känns i magen + att den blir typ stenhård, Men ja det ä rju inte långt tid kvar och tänker man hur lång tid man redan har gått ja då är ju 7 veckor ingenting jag hade gått 8 veckor när jag fick reda på att jag va med barn hur fort gick inte de veckorna.. JO oootroligt fort det gäller nog mest att hålla sig aningen sysselsatt eller hur man ska säga =)

Jag tror även att Ellen har börjat känna av vad som komma skall då hon gärna vill sitta i mitt knä håller gärna handen på magen eller så lägger hon gärna huvudet på och lyssnar eller vad hon gör.. hehe Hoppas på att hon känner sig glad för att bli storasyster iaf ! Även om hon kanske inte fattat det just för att hon är liten men det kommer nog.. Hon vill nog gärna hålla bebben sen, hon är ju själv snart ingen bebis längre, hehe.. Stora tjejen blir ju tusan 1 år snart.. jisses..

Det va som jag sa till Erik häromdagen och frågade vad vi skulle hitta på och hur vi skulle fira våran 1 års dag. Då vi bestämt att den faktislkt ska firas på alla hjärtans dag. <3 Men den 14 fabruari då har vi förmodligen en liten bebis + mitt i flytten.. så ja det blir nog en rejäl överraskning.. Hämtmat blire iaf haha.. Det kan jag säga på en gång =) Man har väldigt mycket att se fram emot i början av 2010 kan det bli bättre.. 1 år med Min kära Erik, en liten bebis och flytta.. nah jag tror fan inte att det kan bli bättre just då =)

förra året vid denna tidpunkt så hade jag aldrig ens tänkt tanken att 2010 skulle jag få min egna lilla familj.. Helt galet.. Men vi ser fram emot att bebben ska ploppa ut allihop.

Gosh vad jag älskar Erik, Man har fått mycket bra här i livet men han är fan hitills det bästa.. jag menar utan honom hade jag inte fått lära känna Ellen + att det hade ju defenetivt inte blivit någon bebis om inte erik vart inblandad.. haha.. <3<3


ja.. ne n uhar ni ju lite och läsa om ni har tråkigt!

Jag vill iaf att ALLA ska hålla tummarna för becca idag!! Det är en stor dag!

+ vet ni vad, det är malindagen idag :D
Grattis till mig på namnsdagen <3

kramis

*

Kommentarer
Postat av: faster

va!! käka hämtmat..chockad*asg

nääää det kan nog vara lite extra skönt o få slappa där mitt i allt jox. tänk om 24 år har ni vart ihop i 25asg vi firar 25 som gifta nösta höst...men det var ju i går Eric kom...o fillen mammas bäbis..eh menar stora killen=)))))) kramis

2009-12-10 @ 12:52:04
Postat av: Rebekah

Grattis på namnsdagen gullet!!



jag håller tummarna för mig själv oxå ;) hahaha



puss<3!!

2009-12-10 @ 13:06:10
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: Mulle

Grattis till oss på namnsdagen =)=)

2009-12-10 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0