2009-12-17 ; 10:40

Hej alla igen =)

Det förra inlägget va ju aningen depp, så idag ska vi väl föröska med ett lite gladare, så att säga.

IDAG!! 6 veckor kvar! vecka 34+0 idag. Jag kan säga att det känns fortfarande overkligt att det faktiskt ska ut en liten bebis ifrån mig! En bebis som är våran min och eriks. Helt ofattbart. Erik börjar nog oxå känna av det lite mera nu. Då han gärna vill stoppa i bilbarnstolen så att vi vet hur den ska sitta när vi åker hem och massa sånna saker. När jag va hos min Barnmorska sist eller ja förra veckan så fick vi parkeringspapper. Det är redan på skrivet och klart det ända som ska skrivas i är tiden/datumet. Det ligger i handsfacket i bilen. Då jag kan känna att nu när det ä rörigt nog här hemma så känns det lite små irriterande och föröska hålla koll på ett jävla papper lixom.. Så ja det är klart! Jag ska väl börja packa bb väskan oxå, haha.. jag vet att det är tidigt. Men eftersom att jag ska börja packa lite små till flytten så kan det vara ganska skönt att ha väskan färdigpackad så att man inte  glömmer saker man vill ha med eller att när man väl ska packa den så hittar man ingenting. Så ne den ska packas! Allting annat finns ju här hemma, kläder har jag shoppat så det ska nog räcka ett tag. ja.. nu är dte lixom bara den lill* som saknas =)





Just nu så känns det att man växer. Det känns som man vaknar på morgonen och känner hur mycket störra livmodern har blivit!






Bebben sparkar inte lika mycket nu, då det självklart blir mindre om utrymme. Men i helgen ja då kom det ben längs hela min sida och SMACK!! rätt upp i revbenen.. Jisses säger jag bara.. hhah.. Och nu på morgonen så skulle ni sett min mage.. haha det va som en fot stack ut från magen :S det kändes jätte lusitigt, Altså inga konturer så men det va lixom en liten bula på magen. Så när jag tröck på den så försvann den :P hehe fort som tusan :P



Inte det att bebben inte rör på sig alls för det gör den man kan se hur magen gå ri vågor ibland när man slappnar av. Ibland undrar man även om h*n inte vet riktigt hur den ska ligga då den kan ligga väääldigt tokigt ibland då det gör så ont att det ända man kan göra är att peta på den tills det flyttar sig!








Annars så mår jag faktiskt helt ok.. Jag är välidgt trött och orkar inte hitta på så mycket om man säger så. Igår va jag på möta på arbetsförmedlingen och sen på familjegrupp möte när jag sen kom hem så va jag heeelt slut. man visste lixom inte riktigt vart man skulle ta vägen, jobbigt som faaan!
Men annars då mår jag bra, det börjar bli aningen tungt bara! <3 Men jag gillart och jag längtar något så galet!



Nog snöar det alltid.. haha.. Det är riktigt mycket snö ute nu och jag vägar inte gå ut då man ramlar eller ja halkar så lätt. Så idag blie en inne dag om man säger så. Annars så händer det faktikst inte så jätte mycket.
Jag vet inte om Becca komme rupp i helgen. Det vore himla skoj att få träffa henne och få ge henne en riktig lyckokram då jag är så glad att hon klarade körkortet.
Men ja det va ju inte säkert att hon kunde komam i helgen, i detta väglaget kan jag tycka att hon ska stanna hemma då jag drömde en sån fruktansvärd dröm att hon råkade ut för en bilolycka =( men aa.. vi får se hur dte blir med den saken.

Annars i helgen då så har vi faktiskt planer.. haha.. gör man de inte själv så är det alltid någon annan som gör de åt än!
Imorn så funderar jag och Erik på om vi ska gå på bio. Unna oss lite mys. Men vi får se, har inte kollat vilka filmer som går eller nått så ja vi får se hur det blir. På lördag ska Erik vara fyllechaffis på kvällen till min kära mamma så vid 18 tiden ska vi till stigtomta så ska vi till stigtomta då eriks systers pojkvän fyller år idag, så vi ska väl säga grattis! hehe.. han ville väl sjunga lite kareoke oxå.. haha..
på söndag kommer Ellen hit och myser och leker vid 16 tiden skulle vi till min morbror på julfika, vad jag förstod det som! hehe..
På måndag jobbar Erik och då ska jag försöka ta mig till oxelösund för att hälsa på min kära faster, hoppas att de har tid med mig en stund då =)
På tisdag så jobbar Erik och då blire väl städa för mig..
På onsdag så kommer Ellen och vi ska ta oss till  Stigtomta för att fira lite jul med dem. För att sen komma hem o göra skinka och lite förberdelser till julafton, och självklart klä granen =)
och på torsdag är det julafton..

Så nog har vi saker att göra.. ! haha..

jaja.. nog om detta..

Ha en bra dag..

Kramis

*


Kommentarer
Postat av: faster

det är SMART att packa väskan lite tidigt hellre det än att man i värkarna ska leta efter ditten o datten som ska med:P trodde du packade den i v 9=)))



la upp lite snöiga bilder på min blogg oxå:/

brrrr

KRAMIS

2009-12-17 @ 11:48:59
Postat av: Rebekah

Asåå.. jag fick bara värsta slaget i magen och kände bara.. fan va jag saknar dig..

2009-12-17 @ 19:08:29
URL: http://bekkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0