2009-12-29 ; 12:13

Julen har vart suuper mysig. Ellen va ju här. Hon kom dagen innan och åkte igen dagen efter så vi fick heela julafton med varandra. Det va kanon.. =)

Dagen innan så va vi i stigtomta hos eriks föräldrar och käkde lite julmat och lekte massa åkte pulka i backen tror jag att vi gjorde eller om det va gången innan hehe.. ne det är inte lätt att komma ihåg alltihopa man gör.

Trevligt va det iaf!

Ellen somnade skapligt och på julaftons morgon så fick hon och erik öpnna varsit packet :D
Hon va kanske inte så intresserad av att öppna just det a roligare att leka med det som va i.

Vi åkte sen och hämtade min Mamma för att åka ut till min morfar och mormor och tända ett ljus på deras grav, sen åkte vi hem och lagade mat sen blev det paket öppning och kalle Anka. Ellen somnade redan vid 7 den kvällen då hon va kanon trött. sov ända till 7 . halv 8 dagen efter..

Men iaf lite bilder har vi ju på det..





Bästa bilden på de två.. Gosch vad fina de va..
Älska <3




Blev ett kort på lilltjejen helt själv oxå.. <3

            

Ellen fick MASSA julklappar.. Det va hur mycket leksaker som helst kändes det som och massa kläder oxå =)
Den där keyborden fick hon av mig och Erik det va ju helt klart den bästa.. hehe.. Sen kom allt annat på andra plats. Men jag orkar inte lägga in bilder på alla saker då det va så himla mycket.




I lördags så va jag och mamma och shoppad elite på rean. Ja man va ju tvungen att köpa lite granna iaf!
Det blev två tjock tröjjor till Erik
En tröjja till mig ( men jag kunde inte ha den nu så jag får ha den när bebis är ute :) Sen en Bh och en amningsbh.
Sen så klart lite kläder till Ellen. =)

    

Det fanns mycket fint.. Men dessa fick det bli hit! De räckte för nu kände jag.. Hon växer ju som ogräs O kläder har vi ju redan till henne. Hon fick ju som sagt massa kläder i julklapp tex en jätte fin pipp tröja :D
Men ja.. det där blev det till Ellen som sagt.

O igår så köpte Erik en body och en pjamas till bebben. Men nog tusan har vi kläder till den lill*



Det är inte långt kvar nu, på torsdag är det  v 36+0  och då bara 4 veckor kvar till beräknad förlossning. Kanske den vill komma tidigare ?? hehe..
Så på torsdag kommer det nya magbilder. Ng växer jag alltid men jag tror att just nu så känns det mer än vad det syns! Men ja förverkar har jag ju. Måste ligga i bdet innan sovdags för att de ska tagga ner aningen! så att man kan sova hyffsat iaf!

Men men mer om det på torsdag men jag ska försöka blogga lite bättre..

Nu ska jag bada och sen ska jag göra lite nytta här hemma. Erik är i Stigtomta och fixar bilen som blev påbackad i helgen , Usch.. inte skoj de inte.. Men nu fick han ju lite o dona med =) haha

Kramis på er


*

Kommentarer
Postat av: Vikky

:) tack så jätte mkt :)

2009-12-30 @ 09:28:47
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0