2009-12-30 ; 19:44

Ja jisses, så ska man lära sig att skriva 2010 det tog ju ett tag att lära sig skriva 2000 efter 1999.. Det tar ju som sagt ett bra tag att vänja sig vid vilket år det faktiskt är.. haha.. Aningen små skoj är det ju iaf.

Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska kunna summera 2009. Får hålla tummarna på att 2010 blir lika bra om inte ännu bättre då det faktiskt ska komma en bebis om en månad..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaa det har säkert hänt massa saker , kan dock inte säga något speciellt
2. Höll du några av dina nyårslöften? - nej.. Det blev ju inte riktigt som tänkt :P
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jaaoo några stycken tror jag allt fick en liten knodd
4. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är så blev det inte så detta år
5. Vilka länder besökte du? - Danmark :P haha
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Naae inte vad jag kan säga så här på rak arm men visst finns det väl nått :P
7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 20 fabruari - Jag och Erik blev vi<3 och den 18 maj, då det visade sig att jag va gravid. :D
8. Vad var din största framgång 2009? - oj oj , ingen aning..
9. Största misstaget? - Jag kan nog inte tycka att nått jag gjort vart ett misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - jah nog har man vart sjuk alltid, blev sjukan o lite så..
11. Bästa köpet? - hm.. mycket
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Lätt bebis saker och saker /kläder till Ellen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - absolut , Massor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - oj oj.. får inte att bara säga en..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - hmmm.. Svårt det där. Gladare absolut, men oxå ledsnare pga alla hormoner..
16. Vad önskar du att du gjort mer? - naaee inte vad jag kan komam på nu , är ganska nöjd med det jag gjort faktiskt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - spytt.. Heelt klart :P
18. Hur tillbringade du julen? - Med Erik Ellen och mamma.
19. Blev du kär i år? - OOO ja!!
20. Hur många one night stands? - uhm... Inget!
21. Favoritprogram på TV? - Det finns ju så många juuuu
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - nee inte hatar men det finns människor jag tagit avstånd till pga olika anledningar..
23. Bästa boken du läste i år? - Har ingen aning :S
24. Största musikaliska upptäckten? - vet ej..
25. Något du önskade dig och fick? - jao, tex en kamera och wii.. av min älskling
26. Något du önskade dig men inte fick? -  Naee inte någe speciellt
27. Årets bästa film? - Det har blivit så otroligt många filmer i år. Jag kommer inte ens ihåg helften även fast de va bra. så pass på den
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Lugn dag hemma med Erik och Ellen ;-)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Naah osäkert. Att Becca inte flyttat kanske:P
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Har ingen stil :P
31. Vad fick dig att må bra? - Helt  klart Erik, Han ha rju helt klart gjort mitt år men såklart mina vänner oxå  <3
32. Vilken kändis var du mest sugen på? - haha svårt..
33. Vem saknade du mest och oftast? - Jag måste nog säga becca, Helt klart har vart välsigt tomt sen hon flyttade.<3
34. De bästa nya människorna du träffade? - Jaa.. alla nya.. :P



Inte för att jag kan tycka att man fick ut så mycket av dessa frågor.. men men.. något måste man ju göra.. :P haha.. 

Imorgon är det nyårs afton och jag går in i vecka 37 (36+0) läskit med bara 4 veckor kvar.. men det är la bara o ta sig i kragen o göra det för ut så måste den ju .. :P haha.. 

Nu ligger vi i sängen ( som fortfarande står i v-rummet) orka rinte flytta allt 100 ggr då man ändå ska flytta snart. 
Erik spelar men inte så länge till då det faltiskt är dax för lite mys.. hehe.. :P 
Det behövs efter ett par dagar i depp. Bara gråtit och grejjer och erik frågar mig varför och man känner sig så tafatt när man inte kan svara honom osv.. men men.. Det går nog över någon gång.. 

Ni får ha en bra nyårsafton imorn så hörs vi vidare :D 


Kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0