2009-12-31 ; 12:50



Vecka 36... (36+0) så nu går man in i vecka 37..

Känns konstigt läskigt! jag vet inte hur man ska förklara hur det känns..
Nu ser ju jag inte så stor ut på bilden, men det är nog tackvare alla kläder o så.. men iaf! jag är nog inte så jätte stor. Eftersom jag va stor redan från början. men man vet ju aldrig när det kan slå till om man säger så :P haha..

I natt va en hemsk natt Jag hade sånna verkar att det kändes som att det va dags att föda. men det va bara 4 stycken ungefär.. några ordentliga förvärkar iaf! Men nu är det ju bara 27 dagar kvar tror jag eller om det är 28 :P haha.. Folk har redan börjat slagit vad om tid och datum.

Jag är alltså beräknad till den 28 januari. När tror du Bebis kommer att komma ??

Annars så mår jag bra. Jag ska till Barnmorskan på tisdag och kolla läget o så.. sen är det bara en gång till innan den ska ut.. Hmm jaa ni..
Ju närmare man kommer desto nervösare blir man, eller inte nervös men typ spänd eller nått men tänker ju bara mer och mer på hur det ska gå och så vidare :D

Men men.. nu har jag inte tid.. Ska åka och ta en nyårsfika hos min mamma sen bär det av ut till stigtomta där vi kommer att spendera natten. Så ja vi hörs väl imorn eller nått..

Ha nu alla en trevlig kväll så får vi hoppas på ett bra nytt årtionde..


HÄÄRR KOOOMMMER VIIIII 2010!!! :D:D




**

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag gissar på min födelsedag, 20:e! Hihi. Du och min mamma fyller ju på samma dag, så då är det inte mer än rättvist att bebben och jag fyller på samma! Gott nytt år! Kramar!

2009-12-31 @ 15:15:31
Postat av: bex

15 januari. Det tror jag.. ;) haha =)

2010-01-01 @ 17:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0