2009-11-11 ; 13:15



Jag är dårå inne på vecka 29 (28+6)

Det är bara 11 veckor kvar till den härliga dagen.

Allting har gått så himla fort, känns som jag nyss fick veta det och satt här helt stumm i soffan när Erik kom in och sa att det va ett plus. Det var väldigt skrämmande.

Järnvärdet är bra och blodsockret oxå. Bebbens hjärta slår för fullt, den 3/11 var jag sist hos barnmorskan och då låg hjärtljudet på 138.

H*n sprattlar runt för fullt det går inte en dag utan att h*n fått in en fullträff mot antingen urinblåsan eller mina kära revben. hehe, men jag antar att det är en del av tjusningen man känner ju verkligen hur mycket starkare h*n blir för varje dag som går.

Vi vet ju fortfarand einte vad det blir för kön, klart att vi blir glada vara sig det är en kille eller en tjej. Men just nu så känns det faktikst som att det kan vara en liten kille som kommer ut! Men ja det visar sig :D




Just nu så längtar jag något galet till jul. Så nu ska jag leta fram någon bra julskiva för att sen städa undan litegranna. =)


Ha en fortsatt bra dag så hörs vi vidare.

Kramis

*

Kommentarer
Postat av: faster

julskiva...DU e knäpp=) fast stog o glodde på mina härom dagen men ger mig liiiiiiiite till tåls.

Hoppas min hosta kan ge sig är sugen på foto bebis mage nu:P

kramis

2009-11-11 @ 13:47:59
Postat av: Rebekah

åååh bebbemage!!! <3

jag saknar dig så galet mycket just nu ska du veta!



<3<3

2009-11-11 @ 19:39:23
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej Malin och Bebben.. Ville bara säga hej så - Hej! :-)

2009-11-19 @ 03:33:51
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0