2009-11-12 ; 10:52

Gårdagen var faktiskt lugn eller ja hyffsat lugn om man säger så. Jag stor sädade badrummet, städade i köket torkade ur kulen ordentligt diskade varje plan om man säger så. O ja det behövdes kan ma ju säga:P Sen blev det en tvätt sen orkade jag inte mera då ryggen värkta något så grönjävligt.

Ellen va här igår oxå, trevligt som vanligt.
När hon gått så blev det mat och mys lite bonde och lite oskyldigt dömd, jag gillar verkligen det programmet :P typiskt mig kanske ??

När det va slut så gav vi oss iväg till akuten.

Ja nu kanske ni undrar vad tusan vi gjorde där. Och visst så kan jag förklara.

Det va ju min kära älskling som har haft problem med sitt öga. I fredags så var han tvungen att åka hem från jobbet lite tidigare för att han fått en järnspåna i ögat, han vägrade åka till sjukan då, envis som han är så skulle han ju fixa det där själv. Han fick ut en bit men visste inte om det fanns nått kvar eller liknande.
Igår blev det värre det blev jätte rött svullnade så det va bara för oss att åka in o kolla.
De hänvisade oss till vårdcentralen idag då, då det skulle ta fflera timmar där då. Så vi bestämmde oss för att åka hem och sova lite för att idag ringa till vårdcentralen.

Erik, knäpp som han är, åkte ju till jobbet imorse för att ringa vårdcentralen vid 8 fick en akut tid kvart över 9. Där de kollade läget o så. De hade i en vätska för att se om det fanns eventuella sår eller rispningar. Det såg inte speciellt bra ut så han hänvisades till ögonläkarn uppe på sjukhuset så nu är han där och jag väntar på hans samtal över hur det gick. Man är ju ändå lite orolig!

Så ja nu får vi hålla tummarna för att det inte är så farligt.

Min lilla älskling på sjukan :/

puss på honom

Men ja hörs..

kramis

*

Kommentarer
Postat av: faster

ajajaj inte kuligt med onda ögon:/...polaren fick spån i ögat efter att satt upp en takfläkt..som rostade på en dag!!! snacka om hur hon såg ut:P,,,usch

Krya på Erik.... här ska Fillen o gubben få gå till läkaren på eftermiddan för att få lungorna kollade...

kramis

2009-11-12 @ 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0