2009-11-12 ; 12:38

Ja han ringde ju tillbaka. De bedövade ögat, han fick lite droppar och ska tillbaka imorn klockan 11 så han har ett sår på hinnan så att säga. Så ja det är ara och hoppas att det inte blir värre =)

Min stackars lila babe!



Fråga mig inte vad han gör med munnen. Men söt är han iaf!

Jag älskar honom! 



Annars så är det ganska lugnt idag då jag känner mig sådär i ryggen. Så idag blir det en väääldigt lugn dag. 

Jag får sitta och sukta efter julen och allt pynt man vill ha, hehe. Jag frågade mamma häromdagen om det va för tidigt att börja julpynta och hon tyckte bara jag va knäpp.

Men är jag ensam om att längta till tomtar, gran och levande ljus?!?!


Kramis


Kommentarer
Postat av: faster

håller med din mor!!!! ljus kan man ju tända...men tomtar..stolle=)

2009-11-12 @ 13:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0