2009-11-15 ; 13:51

God dag alla läsare!

Det va några dagar sen jag skrev men det är mest för att jag inte haft speciellt mycket att skriva om. Helgen har vart lugn , igår så va Joel och Linus här en sväng och spelade lite wii och skrattade. hehe. När Erik kört hem dem så la vi oss och kollade på Die hard 4.0. Den va helt ok men jag tycker ändå att de äldra är mycket bättre =) De behöver ju inte direkt göra flera om man säger så. :P

Annars så händer det inte så mycket.

Min kära faster ligger ju så gott som i svininfluensan så nog får det dröjja innan jag träffar dem. och det är ju lite tråkigt. Jag vill inte riskera att bli sjuk jag med. så jag hålle rmig borta från allt sånt.

Så ja Ellen kom ju inte idag heller, vilket är så tråkigt när man blivit van att ha henne här ibland, då hon pratar konstant, det blir ju lite mer livat med henne här =)
Det är kul när hon kommer hit synd bara att allt tjaffs aldrig kan lägga sig helt =/

Allt det här med pappa tar ju på krafterna det med och därför kan jag tycka att det är skönt att bara få lägga på locket och ägna sig åt att må bra istället! Men vissa människor förmår sig inte till det.

jag blir så less på människor som har det tänket att bara jag själv mår bra, får de sen allt kastat i ansiktet så är det så synd om dem. bläää ne ni jag orkar inte bra mig om det mer.

Nu är det som det är och det ä rju bara att börja leva efter det, men det kanske inte är så svårt då jag igentligen left efter det i hur många år som helst! :D


Men ja ha en fortsatt bra dag alla..

Kramis

*


Kommentarer
Postat av: Rebekah

Hejdu!

haha.. du får hälsa anna att vi glömde stolen, åkte o hämtade den på lövstigen och allt..men den ligger kvar i mammas bil..men kommer jag upp i helgen så tar jag med den då!



pusss

2009-11-16 @ 09:39:00
URL: http://bekkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0