2009-11-16 ; 13:07

Goddagens allihopa!

Jag har nyss legat i badet i lite över 1 timme, väl behövligt ska ni veta. Jag har verkligen ont i så gottsom hela kroppen. Så det var riktigt skönt att ligga i badet =)

jag sover jätte dåligt på nätterna nu för tiden. vaknar hundra ggr måste gå och kissa hundra ggr även om det inte kommer nått så ä rjag äckligt kissnödig! Jobbigt som fan är det.

Men som jag sagt hundra ggr innan så är det ju bara att säga att det är värt det då man får ut något bra av det senare. =)

Jag hoppas så innerligt att Madde ska ringa idag. hon skulle höra av sig i början av den här veckan. Så att vi får koma och titta på lägenheten. Jag säger ju det att det va mycket fel på den för att vi inte ska flytta in. Så skönt att det är paxad åt oss tills vi säger nej. Jag vill bara komma bort från denna lägenhet och detta hus!!!
Det braiga är att flytten inte hindrar Erik från att träffa Ellen. Eller ja det hindrar inte Ellen frn att få träffa oss :D Det är nog det bästa!!

Fast det är klart att komma från den här lägenheten som kommer vara sååååå förliten för oss 4 är dlätt det allra bästa. Vi kan inte trängas här när det kommer en till. Det är bara o hoppas att Bebben kan hålla sig inne Lite längre så tt vi då hinner flytta ordentligt :D Det kan ju bli lite småjobbigt att flytta med 3 - 4 dagars bebis.

Men ja vi får se vad osm händer. Jag ser fram emot det iaf!


Hörs


kramis


Kommentarer
Postat av: faster

men hallå men får inte säga bara så lite ju..hur stor lägeht...i samma område? brandkärr är ju stort=).... vi kryar på oss så sakta envist det här och Fillen råkade riktigt illa ut:/

krams

2009-11-16 @ 14:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0