2009-11-17 ; 12:35

Tjoho allihopa!

Hoppas ni haft en bättre natt än mig. Min natt har sett ut ungefär såhär, jag kan inte ligga på rygg för länge då jag mår väldigt illa. Så just nu så kan jga bara ligga på sidan. eller ja sidorna, om man säger så. Då varje gång jag vänder på mig så vaknar bebben och vill gärna kravla omkring där inne och vill inte att jag ska sova. Puuuh.. 
Det är fan jobbigare att vara gravid än vad man tror. 
Inte för att jag ångrar mig men man kan verkligen inte föreställa sig hur det är. Visst nu kan jag inte tycka att jag haft det så lätt med foglossningen och allt spyandet. 

Som när vi åkte ner till ullared i sommras, haha.. fyy tur att becca dennis och Erik vänjde sig lite granna iaf. När jag Erik och dennis skulle kka i bilen på vägen hem de sitter och käkar donken och sitter och spyr.. haha.. lite kul nu i efter hand. Men det va ju inte så skoj då. 

Men nog kommer jag aldrig att glömma året 2009!!!

Igår kom Ellen hit :D 

Vi hade saknat henne mycket, hon hade nog saknat oss oxå lite granna då hn är vääääldigt kramig :D mysigt
Erik och hon lekte konstant, man kan ju undra ibland vem det är som har roligast när de kryper omkring på golvet eller kastar boll till varandra :D  





Studsa på pappa :P kan det bli bättre ? hehe..
Igår så hoppade hon helt vilt så det va bara att av henne klädesplagg efter klädesplagg :P





Hon konsentrerar sig galet. hehe. Synd att jag inte fick med på kort när hon stog sådär och klappade händerna !




Alltid när vi ska vika lakarn :P
Det ä rju himla kul att bli gungad som ni ser :P haha..
Hon lixom tjuter när hon skrattar så där hehe.
Sjukt söt!

JAg skrev ju förra veckan att Erik va tvungen att åka in på sjukan för sitt öga.
Nu är det hyffsat bra lite rött ibland bara. Men han hade ett sår på ögonhinnan under ögonlocket.

Såhär såg han ut ett tag



Det ser inte så hhimla mysigt ut !







Hörs

Kramis

*


Kommentarer
Postat av: faster

hahahahhahaha bilden när hon är i lakeanet är ju bara så sött=)



såg du hos sanna att Basse e borta:/...fan vilken månad November har vart hitilss*ysch:S



Kramis

2009-11-17 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0