2009-11-19; 14 :53

Vecka 30 (30+0)





Sttooooor Bild :P hehe..

Här har ni iaf magen i vecka 30.
Det är alltså bara 10 veckor kvar och jag tycker att det har gått äckligt fort!

Därimot så kan jag inte tycka att jag ser speciellt stor ut, men det kanske kommer de här sista veckorna hehe. På Onsdag ska jag iaf till Barnmorskan så får se hur mycket jag har vuxit om magen sist så hade jag vuxit 4 cm alltså en cm i veckan. Rimligt. jag låg ju bra till på min kurva :P haha. om man säger så.

Annars så händer det inte så mycket. Har väldigt dålig aptit just nu. Iaf på mat, frukt och gott kan jag äta hur mycket som helst. Hehe Erik blir tokig på mig :P
Men det är bara o hoppas att den kommer tillbaka, vilket den nog gör snart !

Många säger att jag har en typisk tjej mage. :/ själv har jag ingen koll på hur man ser skillnaden :/ hehe.

Kan ni tycka att det är en tjej mage??



Idag kom det!!!

Idag kom spelet :P haha Becca det är helt sjukt jag längtar till du oxå får spela det :P

För er som inte vet vad jag pratar om. Så fick vi hem Left For Dead 2 idag på posten. Och det fungerade skit bra. det är dock mycket mer tänka på hur man ska gå då det ä rväldigt labyrint acktigt. Men det är kanon kul. Massa nya vapen och man kan skjuta eldammo och jag vet inte allt. :P det går inte ens att förklara hur kul det är att spela man blir typ som besatt :P ska bli skoj o se vad Erik tycker när ham kommer hem. Han komme rju bli mer beroende än vad jag blir.

hihi!!! i´m so happy!!




Idag blire nog makaronilåda :P haha det va aplängesen jag käkade. så appropå det så ska jag ta upp lite korv.

Kanske kommer ett till inlägg ikväll då ellen kommer hit ikväll, så kanske att det kommer en söt liten bild på henne :P hehe.


Hörs

Kramis

*


Kommentarer
Postat av: faster

fin magge det där=)krams

2009-11-19 @ 15:28:36
Postat av: Rebekah

haha duuu det är ju skitsvårt att se..

fin mage har du i vilket fall ;)



ååååh jag längtar!! får se när jag kan ta mig mig upp :/ pusss

2009-11-19 @ 15:50:14
URL: http://bekkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0