2009-11-20; 21:33

Nu har jag tagit en vaaaarm dusch, speciellt runt min kära svank och ja blygdbenet, hehe.. Har så äckligt ont. Så fort jag setat ner så måste jag ställa mig upp en stund innan jag går annars så är det omöjligt.
Men som jag sa till en kompis förut nog tusan är det värt det sen när man sitter med lilla bebisen i armarna :D

Annars händer det inte mycket, har fetaste godispåsen och sitter framför tvn.

Erik är hos Danne i oxelösund med sina jobbarkompisar, men han kommer om en stund. Är ju bra att han får komma ut och träffa lite folk så att han inte bara sitter hemma för att jag gör det haha..  om man säger så :P

Lätt att jag unnar honom det :D han om någon behöver slappna av och inte tänka på nått!

Ne ni.. jag orkar faktiskt inte skriva mera nu.. ska lägga mig och bara dega :P

Hoppas ni haft en trevlig fredagskväll =)


Kramis

*

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Tack för den du!

2009-11-20 @ 21:42:58
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: Rebekah

haha men det skrev du inte!

du skrev att jag är rynkig :(

och så har jag väl saggiga tuttar oxå.. bbuhu.. jag känner mig nästan som 40 ;P

2009-11-20 @ 23:40:32
URL: http://bekkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0