2009-11-23; 09:46

hallåå alla glada =)

jag är glad idag iaf, vet inte riktigt varför då jag knappt kan stå upp, hehe.. Men jag har intalat mig själv att se det på den ljusa sidan.

Bloggtorka är ju bara förnamnet av vad som pågår just nu. Det är typ ingen som har lusten att skriva just nu. Men jag får väl göra ett försök.

Helgen har vart lugn, mysigt som få har det vart! I lördags hade jag och Erik lite mysmiddag o så, jag mdde kanske inte bäst i världen då jag är väldigt känslig och gråter för det mesta. Men det va mysigt ändå jag är glad att han förstod. Ellen va ju här lördag till söndag oxå kanon trevligt som vanligt. Hon vill ju väldigt gärna vara med när man städar så lite städande har det oxå blivit!
Igår va vi ute i stigtomta och tog en fika bara. Jah lite chill sådär..

Ne men vad som händer just nu det är att jag växer allt mera. Nu börjar det verkligen kännas att det ä rnått som händer med magen.. haha.
Är otroligt överkänslig när det gääller allt. o då menar jag verkligen allt! gråter typ hela tiden, men som sagt jag är glad att Erik förstår mig.

Han är verkligen allt för underbar:P  Jag älskar honom något så galet :D

ne men nu ska  väl jag käka klart min frukost för att sen städa undan lite granna. Erik komme rju inte hem förren vid 6 idag =/

Men ja ha det bra alla så ska jag försöka med lite bättre uppdatering ! :D


hörs

kramis

*

Kommentarer
Postat av: faster

uppdatera när man känner för det...bloggandet får inte kännas som press ska ju va en kul gej ju=) vi som läser väntar:P

jobbigt med gråt atacker:/..jag är extra kännslig vis mens..frågan är hur man vart vis en hel graviditetasg en riktig bölfia säkert.

Vi är ialla fall på bättringsvägen felix hemma i dag för han ska få ett läkarbesök så han får lyssna på lungorna för säkerhetskull....



KRAMISAR

2009-11-23 @ 10:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0