2009-11-23; 14:33

Ni som läser ska veta att det är nu det börjar. Det ä rnu ni kommer att få läsa varje gång ni tittar in här att jag längtar till våran bebis kommer.

Jag vill att h*n ska komma nuuuu. hehe.

Ju längre tiden går desto mer tänker jag på förlossningen. hur det kommer att kännas hur det kommer att bli.
När det blir, vem ska man berätta för först? allt sånt...

Jag drömmer om det sågott som varje dag.eller ja natt kanske man säger.

gooosch vad jag längtar tills bebben kommer ut :D


<3<3<3<3

kramis

*

Kommentarer
Postat av: faster

tja föd en dag när båda jag o Anna kan vara utanför dörren:P så är berättandet avklarat..kan ju ta med kameranflirt flirt

kramisar

2009-11-24 @ 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0