2009-11-25; 12:03

Jaha idag av det onsdag igen..
Imorse va jag hos Min barnmorska och ja det gick bra som vanligt. Idag låg bebbens hjärtljud på 132 men h*n ville inte riktigt ligga stilla så det tog en stund innan man kunde höra ordentligt. Det klämdes och kändes och huvudet ligger neråt :D får la hoppas på att h*n stannar så oxå.
Jag har nu Sf mått 30 cm. har alltså vuxit 6 cm tror jag att det va på tre veckor. så ja nog blir man större allt. Blodtrycket va som det brukade, idag blev det inga värden anars då vi ska träffas igen den 9 december så då blire stick i fingret igen =)

Nehe jag ska la ta och käka lite lunch för att sen traska iväg till sjukhuset då jag ska på föreldrautbildning för första gången sen är det typ varje onsdag i 4 veckor tror jag och sen en sista gång fast då är det här nere på Bvc så då blire iaf inte jätte långt att gå :P haha.

Ne men ni att det blir nog bra..

Gårdagen va mer elle rmindra ganska så kaotisk.. Erik satt i telefon med polisen typ hur länge som helst. Jisses. idag blire väl till och ringa lite andra samtal till dessa jävla myndigheter. Jag orkar inte med detta längre. Nu får det fan va ett slut!
Nog va det sista gången iaf!



aja.. hörs väl vidare.


kramis

*

Kommentarer
Postat av: faster

istället för Mallan är det ju maggen:P låter bra att allt är som det ska hos BM=)



polisen???? vad har hänt! kramisar

2009-11-25 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0