2009-11-26; 13:44

Jaha ja.. så va man här igen. =)

idga är ingen bra dag jag har fruktansvärt ont i mitt bäcken det känn ssom att det typ ska gå av eller nått. Så det får pina mig idag, sitta eller ligga i soffan har det blivit hitills sen blire väl inget annat heller om man säger så =)
Ne så denna dag käns väldigt värdelös om man säger så.

Igår då med föräldragruppen. Det va faktiskt vädligt trevligt att träffa de andra. Det va jag och fem par till som va däreller ne vi va fem totalt ett par att lämnat återbud på hela "utbildningen" och sen va det två par som inte kunde komma de två första gångerna.
En barndomskompis skulle visst ha barn. jag har inte träffat honom på jätte länge men det va roligt att se han igen. Klart att det va roligt att träffa de andra oxå =) Ser fram emot nästa vecka, då det kommer att pratas om amning.
igår fick vi i gruppen bestämma vad vi ville att hon skulel ta upp. Det blev en hel del så igår så örjade hon med de nya reglerna på förlossningen just tackvare inluensan. Det va ganska skönt att veta. så at det inte blir strul sen. när man väl är där lixom. Det är bara en person som får vara med på förlossningen(självklart att det blir Erik) Han får stanna ett dygn med mig och bebben sn när han gått därifrån får han inte komma tillbaka =/ inga får heller komma och hälsa på just för svininfluensan. Erik får heller inte gå från förlossningen. Om han gör det får han inte komma in igen. Då får han inte ens gå ner till kiosken elle rnått så det gäller att ha med saker till honom att äta !
jisses mycket att tänka på bara för att komma dit! Sen gick hon även igenom vad vi föräldrar måsta ha med oss till BB och sånna saker. så som sagt nästa gng blire lite mer amning och sånt så ska vi även se en förlossningsfilm. så ska vi även få lära oss att andas haha. jag kommer aldrig ihåg vad det heter. det slutar på -lax iaf. haha..

Idag har jag gått 31 veckor. (31+0) så är nu inne på vecka 32. fan tiden går äckel fort och jag börjar verkligen längta till att få se den lille där inne och se vad det är för filur som vill vara med oss :D:D:D

hörs


Kramis

*

Kommentarer
Postat av: faster

men dom som e vaccinerade då??? eller har haft det de är ju 100 % säkra o inte smittar de heller...hmpf regler som e skumma e skumma regler:P...do borde ju inte peronelaen få gå hem heller...eller ta en fika=))))...nåja vi andra får väl vänta tålmodigt på att du kommer hem igen med bebben=)

jag tog sprutan i tisdags o jäklar vad ont i armen ajg fick natten å går dagen var inte o leka med:/ hoppas man klarar sig nu. Farsan ligger skit sjuk!! fy saiken vilka sjukdommar som härjar just nu:/

massa kramisar o håll dig undan baciluskerna

2009-11-26 @ 13:58:29
Postat av: Rebekah

lät som en rolig grej du..

vem va barndomskamraten då? =)

kramis

2009-11-26 @ 15:57:45
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: Rebekah

Du att... om du ville baka pepparkakor med mej får du komma ner imorron ;) hahaha

2009-11-28 @ 00:53:45
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

profylax kanske det heter!



2009-11-29 @ 15:42:39
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0