2009-11-29; 16 : 07

Söndag och första advent :D
det har vart en tuff dag idag.. På förmiddagen så mådde jag inte så bra kallsvettades som en gris och så fort jag stuod upp längre en 5 minuter kände jag mig så gott som svimfärdig. Ne det va inge skoj.
samtidigt så va vi ju tvugna att ta ner allt från alla väggar då de ska tapetsera om här nu i veckan. Så det kändes som att vi lika gärna kunde göra det på en gång. så nu har vi ca fem nypackade flyttlådor som är klara för flytten :P haha.. så något julpynt kommer förmodligen inte att dyka upp så mycket iår det är väl något ljus och några tomtar. men inte mer än så. vi får leva i en röra nu i två månader. Men nog som fan är det värt det.

I fredags va ju jag o kollade på en lägenhet. Oj oj jag fastnade ska jag ju säga, plus att den nu redan står tom och ska total renoveras golv tak väggar och lister. Men annars så va den kanon och jag tror faktiskt att vi kommer att trivas jag sa iaf ja på en gång eftersom vi va och kollade med Madde så vadet ju ingen kö:P så ville vi ha den fick vi den!
Ska bli så skönt och komma från detta hus denna lägenhet och alla dessa grannar det ska ni veta. Det ska bli huuur skönt som helst. längtar heelt galet..

Lilltjejen ligger och sover lite nu och jag och erik ska kramas lite :D haha.. och spela lite left 4 dead 2.. mm wee loooove it ! haha.. <3


hopas ni alla fått en mysig advent. mysigare än oss iaf !

Imorn blire chill. Ska ner till nyköpingshem och säga upp lägenheten. sen ska jag inte göra ett piss!!

Ha det så bra alla.

krams

*

Kommentarer
Postat av: faster

åh vad skönt att få den renoverad tills flytten men ajg skulle be de vänta med renovering av den nuvarande lägenheten för att ni ska flytta skulle bli knäpp på renovering..vet ju hur det är..i e tuna renoverade de köket..precis innan flytten inte kul med flytt lådor o 2 små ungar:/



Kramis

2009-11-29 @ 18:57:21
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Skönt att få flytta, vart ska ni flytta? Hoppas ni fick en mysig kväll!

kram

2009-11-29 @ 21:30:12
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Rebekah

haha har ni ingen telefon alls längre? man kommer inte fram på mobilen och hemtelefon är ju inte o lita på? ;) well well..

eller jag kanske ska t det som en pik, att du inte vill prata med mej :(

2009-11-30 @ 19:06:10
URL: http://bekkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0