2009-11-11 ; 10:31

Hej ni alla!

Ny blogg, känns mycket bra de. Känns även bra att den inte är lösenordsskyddad. Det är ju bara att hoppas att jag inte behöver låsa den igen. Det blev lite mycket med alla dessa kommentarer.

Men det är ju fortfarande min blogg och jag skriver om mitt liv tillsammans med erik, ellen och bebben. Jag vill bara att du som läser ska vara medveten om att jag skriver vad jag känner och vad jag vill sen får du som läsare ta det efter det tycker du inte det är speciellt intressant, eller att jag inte är snäll, ne men läs då inte denna blogg det är ju ingen som tvingar dej direkt!

Så.. bra då har vi rett ut det från början iaf!

Ne som ni ser på rubriken så tänker jag gå med datum och tid för sist så blev det så tokigt tillslut så vet man ju inte riktigt vad man ska ha till rubrik. hehe. Men nu är det inget bekymmer här iaf

Jag ska försöka lägga lite mer energi på min graviditet som snart är slut. och därefter så blir det en liten bebis. Om allt går som det ska förstås.! Ska bli bättre med magbilder och diverse saker. 

Jag måste ven nämna att jag är så sjukt stolt av mig själv för att jag lyckades få dit en header :D Visst den blev lite B och så, men jag har ändå gjort den själv. Som tur va så va Becca galet bra på att ge mig instruktioner om hur jag skulle lägga upp den.  <3 Tack så mycket för hjälpen becca. ! 

Men ja nu är det dags för Days, och sen blir det ett bad så kanske det blir en uppdatering efter det sen :D 

Hoppas ni får en fortsatt trevlig förmiddag och bra dag!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Rebekah

haha värsta söta ;)

jag kan fixa en lite bättre om du vill ;) kom på att ja har ett bild redigerings program som jag fick med min kamera ;)



puss på dig!!<3

2009-11-10 @ 16:05:55
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: faster

NICE=))) ♥

2009-11-11 @ 10:19:04
Postat av: Rebekah

hehe klart du ska låta den sitta, den är söt ;) haha



jaa, ibland lyckas man ju göra sig förstådd ;)



puss <3

2009-11-11 @ 11:51:16
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Woho kul att få läsa om dig/er igen! Har saknat dina inlägg! kramis

2009-11-11 @ 16:12:44
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0