2010-02-03 ; 16:35

jaha ni nu har dagen nästan gått. Det har vart en lugn dag idag då det är hemskt väder ute så vill jag inte gå ut med lilltjejen dels för att hon inte ska bli sjuk och dels för att det inte är så kul och dra vagnen i detta väglag! så imorse vaknade vi tidigt för att städa undan lite och så.. emy vaknade vid halv 8 och ville inte smna om bara ligga vid tutten och snutta.. hehe..

Erik fick åka och handla lite men vi glömde blöjor så han måste TYVÄR åka iväg igen..

Våran BVC tant va här idag och hälsade på.. pratade om massa olika. Skrev i Emys journal och ja kollade så att allt stod rätt till bland papprerna.. Hon frågade lite om förlossningen oså...

Det gick jätte bra allt va bra med Emy oxå. Hon har gått upp 350 g på en vecka haha så nog är det inget fel på min mjölk inte :P dt känns ju bra hon kollade även in hennes navel och ja det såg oxå bra ut =)

kan det bli bättre lixom..??

Om en stund kommer Ellen hit och busar lite.. Lena och min lillasyster sanna skulle oxå kommer över en stund men ja det blir ju ingen längre stund.. men aa.. så äre iaf!

nu vet ni det iaf !

Det va llt jag hade att dela med mig av !!


ha en fortsatt bra kväll..

Krams


**


Kommentarer
Postat av: lukes

Hejhej. Hur är det? Planer för i helgen? :)

2010-02-04 @ 21:51:44
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0