2010-02-08 ; 12 57

Idag blir våran tjej hela 15 dagar och snart en månad har gått. Tiden har gått väldigt fort med henne och på onsdag ska vi ner till BVC för första gången. Helt galet är det.
Idag är det ju även första dagen utan Erik härhemma vilket känns riktigt konstigt men det är ju en vanesak =) hehe.. Idag ska vi bara vara hemma imorn så blire väl nån promenad eller så. Det hade ju varit roligt om man hade någon att gå med. men jaa.. jag väntar på att madelen ska få sin lilla så att vi kan gå tillsammans sen =)
Men ja det är ju alltid roligare att gå med någon. Tyvärr så kan jag ju fortfarande inte gå jätte fort pga foglossningen, så nog blire ganska långsamma promenader :P haha..

Jag har iaf skrivit en förlossningsberättelse som kommer upp i nästa inlägg. :D




Nog är väl minspelen det bästa som finns på de små =) haha..

Min gullunge kan hon med :D <3<3

älskar henne något så fruktansvärt!


Hon badeade för 2 gången igår.. än är det inte speciellt populärt hehe,, men ren blev hon iaf!

kommer förlossningsberättelsen omen liten stund!


**



Kommentarer
Postat av: faster

Stackan chockad av vatten=)) brukar dock bli ganska poppis fort:/ lite för våldsama i vatten lekaran....

Hon e ju bara för söt...o vad hon växt =)

kramis nu till den andra lååååånga delen i din blogg även oma jg vet en del redan så sk jag läsa....förstora sidan först för boksäverna på nätet e så små tu man har förstorings egenskaper..150% typ*asg

KRAMS

2010-02-08 @ 14:13:08
Postat av: bex

på det kortet är hon ju jätte lik dig !! =)

<3

2010-02-08 @ 18:26:03
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja, jag hoppas våran bebis kommer snart så vi kan gå promenad tillsammans du, jag o våra sötnosar! :)

2010-02-08 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0