2010-02-17 ; 10:00

Det va kul o se att det ändå va gansnka många som ville ha mitt lösenord :D Känns skoj att det även är många barndomskompisar som vill läsa. och även de man har tappat lite! Eller ja gasnka mycket!
Jag kan ju säga till er mina trogna läsare att Det kommer att komma ett lösenord dock inte riktigt än då jag inte orkar. Det räcker som det är just nu som man säger så.
men som sagt så kommer det att komma och nu vet jag ju vilka ni är som vill fortsätta att följa oss, så skickar jag ut lösen till er när det är dax!


Annars då? Jo vi mår bra. Ingen idé och klaga. Det har ju visat sig att lillan har kolik. Hon panikskrier och då är det inget som hjälper. Man känner helt hjälplös. Det kan komma precis när som helst när hon ligger och sover eller kanske mitt i maten. men ja.. det kan jag stå ut med så länge det är rimligt. visssa dagar har vart så förjävliga att jag inte klivit upp ur sängen i hopp om att få sova några timmar! Men hon får sina droppar och det är ju bara o hoppas på att det går över snart :D
Amningen har vi lagt av med lite smått då hono ville äta HELA tiden fick jag helt galet ont i mina bröst så nu får hon ersättning och bröst när jag känner att det finns mjölk :D Hon klagar inte iaf! =) hehe.. Jag kände att jag orkar inte kämpa med amningen när det är så mycket annat omkring så för att göra det lätt för mig och även för lillan så v detta det bästa allternativet. Men jag känner mig inte misslyckad för det. Det är mycket som händer som man ska ta in..... Nog pratat om det !

ska iaf ner till BVC nu halv 12det ska bli härligt och se hur det går med hennes vikt och så. Hon ligger jätte bra på hennes kurva så ffår se om det fortsätter så =) hehe..

Just nu så ligger hon och sover i sitt baby gym =) hehe snart dax att klä på sig lite kläder =)


Det har fungerat jätte bra även nu när erik jobbar! Även om han är trött när han kommer hem från jobbet så är det ju sånt man får ta. ja räkna med. så jag försöker att inte reta upp honom. hehe.
Ne men det grå bra =)
O nästa vecka så flyttar vi :D:D:D:D shieet vad jag längtar. jag ska hämta nycklarna på tisdag. Då blir det väl till småköra upp lite saker hela veckan =) sen ta resten på fredagen =) och påsöndagen där så kommer Ellen och då fyller ju även Erik år. Jag har även hört det rycktas om en barnbassar. Så jag tänkte ta med mig lillan och mamam så får ellen och erik lite ensamtid på förmiddagen så blire lite kalas på eftermiddagen =) bara för de närmaste =)



Igår innan vi gick ner till mamma, Visst är hon söt?! hehe..
Älskar henne helt galet mycket. Även när hon skriker :D




Igårkväll blev det även massa bus och mys i babygymmet =)




Storasyster Ellen ville oxå gärna ligga i gymmet :P hehe hon vill gärna gosa med Emy hon är dock aningen hårdhänt. Så man får hålla kolla på vart hon har huvud, armar , och ben :P hehe.. Hon vill gärna byta napp oxå med Emy. hehe. Den lilla tjyven snodde hennes napp när vi inte såg. Antar att det är så det ska vara när man har ett mindre syskon.
Vi måste bara försöka åka till oxelösund på söndag och hälsa på Ann och arne och även min farmor och farafar. Men speciellt för att få lite kort på ellen och emy tillsammans efteom just nu så ser det ganska mörkt ut om Ellen ens kommer vara hos oss någonting fom 1 mars. men aja.. det visar sig.. men vi måste ju passa på nu iaf ! !

BVC ringde ska ner nu istället. Hon hade fått ett återbud =)

hörs.. bye bye..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, då kanske man får komma på fika när ni flyttat in ordentligt :-)

Hon är verkligen jätte söt eran lilla tös.



Angående boggdesign så hjälpte Ulrika mig med min, kolla med henne om hon kan göra nått enligt dina önskemål: minitjejens.blogg.se



Massans med kramar <3

2010-02-17 @ 12:53:20
URL: http://josefinengstrom.blogg.se/
Postat av: faster

Man är INTE misslyckad för att man inte kan amma*punkt=) synd att hon har ont i magen bara lider med henna o er..... lilla loppan....

Snart dax för flytt=) hoppas att det löser sig för allas skull med Ellen oxå....

massa kramisar

2010-02-17 @ 12:57:26
Postat av: Vikky

tack, ja de känns bra att ja klara de utan ryggbedövning.

jo vi mår jätte bra.

hur mår ni flyter allt som de ska??

2010-02-18 @ 10:15:18
URL: http://viiikkkaaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0