2010-02-19; 08:59

Dagen igår va kanon!!
vi gick ner på stan till kvart över tolv där vi träffade Bella och hennes son Arvid. Då det va dax för lite lunch så gick vi till princess :P hahaha.. Ni som har vart där vet att de har heltäckningsmatta :D:D:D hehe Nu är det ju så att Arvid är inte så gammal bara lite över året, barn i den åldern brukar ju vara ganska duktiga på att kladda :D det är Arvid oxå.. t mesta hamnade på denna matta såklart. Personalen va väldigt griniga efter aningen nerkladdning, och ett trasigt glas som hon försökta soppa upp. Hmm nee då bestämde vi oss att vi faktiskt skulle gå därifrån(och aldrig komma tillbaka) Men Arvid behövde ny blöja.. har de något skötbord på toan??? NEJ!! hehe.. så det blev blöjbyte i vagnen. Tur att Lillkillen är otroligt charmig så tog han lätt de andra gästerna med storm, och efter det så gick vi ganska fort därifrån. en promenix till gumsbacken blev det, några pjamaser på klädhuset och en fika på donken. Vi gick även in på lekia då vi skulle behöva ett nytt skötbord till nästa lägenhet och bella skulle kolla lite på en syskonvagn då de ska få en liten flicka slutet av april :P
Då kom Erik förbi oxå Bellas MAN!! ja ni läste rätt de ÄR gifta. Vuxet eller vad ? det börjar komma ikapp mig nu. Att man faktiskt inte är så ung längre.
Jag har inte träffat Erik eller Arvid förut men det va trevliga varelser de med :D hehe.
Vi måste åka och hälsa på någon gång Ellen är hos oss då hon och Arvid är jämngamla. Kanonskoj jue!

Nu måste bara tilllägas att lillan sov nästan hela tiden.otroligt snäll va hon igår. Sov ända tills vi kom till donken då va det matdax och blöjbyte som gällde sen skrek hon en bit på vägen hem. men somnade sen om. När vi kom hem så va hon vaken och låg mest hos sin pappa, efter lite mat och kärlek så somnade hon vid 23 tiden sov till halv 3 fick mat sov sen till 7 imorse käkade lite och myste lite med mig och nu sover hon igen!
Jag tror nog att hennes droppar och den nya maten gör susen!!

Idag blire lugnt jag och Emy blir själva ikväll då erik skulle dricka lite öl. Men det gör inget vi får mysa vi, packa lite kanske. =)

Igår så glömde jag ta med kameran. TYvär. så det får bli en bild på Bella och Arvid en anan gång!!

nu ska jag ta och äta lite frukost medan lillan sover :D


Hörs

herråå..


**



Kommentarer
Postat av: faster

fy fan vad äckligt med heltäckningsmatta på ett fikaUUURK hoppas han kladdade ner den ordentligt så de måste byta till nått fräschare OCH mer lätt städat:P

hade gärna velat sett allthahahah

låter skönt att hon verkar bli nöjd på maten nu o sover gott=)

Krams

2010-02-19 @ 09:34:58
Postat av: Bella

Hahaha :P Håller helt med faster angående äckliga heltäckningsmattan. Hoppas verkligen att dom byter golv. Elr så lyckas dom hålla lite småbarn borta just tack vare brist på skötbord och heltäckningsmatta :P Hur mår du idag förresten? Jag har feber o känner mig väldigt förkyld :( Hoppas att du får en mysig kväll tillsammans med din vackra lilla ängel! Får höras snart igen <3

2010-02-19 @ 20:10:09
URL: http://ibellashuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0