2010-01-01; 19:43

shiiet vad mycket 0 1 det blev i rubriken :P haha..

skoj med ett nytt år iaf ! helt klart.. Jag längtar tills det får fart genom att föda ut bebben! hehe.
Det kommer ju helt klart bli hel mysigt. så ska vi ju flytta oxå, det kommer oxå bli kanon då vi inte trivs speciellt bra i den vi bor idag! Så det ska bli så oootroooligt skönt.. ska börja packa ner allt man inte använder efter visningen som ska vara på måndag. Så att man kan ta lite i taget d jag inte orkar allt för mycket idag, om man säger så , blir ganska slutkörd på en gång..


Men men det va inte det ska skulle komma till..

Jag vill ebara dela med mig av den trevliga Nyårsaftonen ute i stigtomta, Hos Eriks föräldrar.

Det va himla trevligt det blev kortspel, kareoke, och god mat. Till kvällen fick vi varm nyponsoppa och smörgås. o vid tolv blev det så klart MASSA raketer, Sen va det bara för mig iaf att kryoa ner i sängen, men jag tror nog att de flesta gick och la sig då oxå =) Vaknade vis halv 11 ca i morse och låg och drog mig lite så..
Sen blev det frukost och massa mera kortspel sen va det bara och åka och hämta mamma.

Fan så halt det va på vägen.. helt sjukt, så inte fan gick det fort inte,.. nej nej :P

just det.. jag har totalt fastnat för Erik Grönwall, han som vann idol.. oj oj.. jag tycker han gör det så bra :D haha.. så nu är det han vi poppar här hemma :P


Ne ni, nu är det dax för varm oboy och ostsmörgås:P mmmmm.. mums.. sen ska jag och erik glo lite på tv och bara va.. men höfter och bäcken ben skriker efter det ..


Så natti natti på er :D
och såklart god fortsättning!!

**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0