2010-01-04 ; 10:25

hej allihopa =)
första "riktiga" vardagen efter all jul och nyårs firande =)
ganska skönt att komma fötter igen och få ihop vardagen så här de sista veckorna lixom.

Det kommer att bli en så sjuk förändring med flytten ooch med bebisen
Nu är det ju bara en sak till som ska rättas till och det är dessa tider med Ellen.
Jag menar alltså att de tider som ellen ska vara här nu kommer inte att fungera när bebis kommer varken för Ellen och för bebisen..
Att ellen ska komma till oss 2,5 timmar på kvällen kommer inte att hända. Då det är en sjuk omställning att hon kommer nu hur tusan blir det inte för henne och för bebben? De måste ju få tid för att vänja sig vid varandra oså och de gör inte det på det sättet.. Så ja ni vi får se vad som händer på Onsdag nästa vecka sen får vi ta tag i det problemet då.. Jag orkar inte ens tänka på det just nu..Då det är så mycket annat.

Men nog saknar vi Ellen alltid, det gör vi allihopa, inte bara Erik och jag utan eriks föräldrar och alla kusiner o så.. Hon va ju hos oss över julafton alltså dagen innan till dagen efter sen va det meningen att hon skulle komma dagen innan nyårsafton och stanna till den 2 januari alltså nu i lördags, men stackarn går ju och blir sjuk, så det va väl lika bra att hon fick stanna hemma hos hennes mamma även fast jag inte kan se något fel i att hon skulle kunna vara här oxå när hon är sjuk lika väl som där.. Men men det är bara jag.. Hon blir nog frisk snart så att hon kan komma förbi och leka med alla leksakerna =) som hon fått i julklapp pch även äta lite tårta och öppna mera packet som hon har fått i födelsedagspresent. som ligger här och väntar på henne =)

Det blir nog som sagt bra när vi alla får rätsida på detta eviga nekande fram och tillbaka..


Idag är det iaf visning av lägenheten de kommer vid två så jag ska ta och diska undan frukosten så att det ser snyggt och fräsht ut när de kommer så att någon vill ha lägenheten redan 1 februari då vi kunde få flytta in i den nya lägenheten :D I veckan s åska vi iaf få bestämma tapeter och golv som de ska lägga nytt därborta :D Det blir en heelt ny start för mig och Erik då inget är hans och inget är mitt utan det är vårt :D yeeeeyy.. hehe
Ska börja packa ner köket så gott jag kan denna vecka oxå så att man inte beöver stressa utan kan ta lite i taget.

Packade även BB väskan igår med det jag tror kan komma till användning :D haha,, sen är det ju sånt som tandborste och hårborste och sånna saker man får packa ner när det är dax. Det är ju som sagt inte långt kvar nu iaf.. börjar bli väldigt spänd :D


Nehe ni nu ska jag ta och göra lite nytta :P

hoppas ni alla får en trevlig dag, det vore ju trevligt om någon hade lust att kommentera någon gång blir lixom lite mera peppat att fortsätta skriva. Eller måste man skriva något elakt för att folk ska komentera!!???


jaja bye bye



**

Kommentarer
Postat av: faster

är fortfarande ganska sjuk:( febern borta men det varar (massor) o värken är inte att leka med med föröker några rader. Visst är det kul när man får komentarer=) men ibland är de sällsynta....

Jo packa nått att suga på....sjukhuset gör en enormt tott i munnen kanske liten flaska saft o TE deras te smakar parym:/ ysch.

arne fixr just nu lite lunch hoppas kunna börja packa undan julen sen ..jag får väl peka:/ usch hatar att inte kunna göra nått.....

Massa kramisar

2010-01-04 @ 12:32:30
Postat av: Farmor.

Hej Malin, jaa du. jag hoppas averkligen att Tess kan bli vuxnare nu detta år.Så att hon någon gång ska lära sig att umgås med dig och Erik som en vuxen människa. Hoppas på att det blir ett bra och positivt år både för dig,Erik, Ellen men och för Tess om hon bara lär sig att vara lite mera Flexibel.Man får göra misstag bara man inte gör om dem.Tror att att alla/ de flesta i allafall har något gott i sig.(Det har säkert Tess också.hon behöver karnske mer tid för att liksom växa) Livet formar ju oss alla människor__ och jag tror att allt som händer och sker i våra liv det gör oss människor, till dem vi är/blir. Önskar dig och alla andra en god fortsättning på det nya året.

2010-01-04 @ 13:37:32
Postat av: Rebekah

Du är ju oxå duktig på att kommentera ;)

2010-01-04 @ 14:25:50
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: Maria

jag tycker Tezz är en fjant hon växer nog upp någon gång. hoppas ellen vill bo med er mer än hos tezz. lycka till med allt kära vän var rädda om varandra. vad behöver ni till den lille sen då? kram maria jag tänker på er

2010-01-04 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0