2010-01-05; 12:33

jahani mina kära läsare..

idag eller imorse va jag hos barnmorskan för ytterligare ett besök.. det såg bra ut, järnvärdet låg aningen lågt men det gjorde inget sa hon så här sent i graviditeten.. jag hade vuxit om magen eller ja sf måttet och det såg bra ut oxå =) Bebisens hjärtljud låg på 144 den hade oxå fixerat sig, hon trodde iaf inte att den skulle vända på sig så här i slutet iaf så det va skönt att höra då jag gärna föder barnet med huvudet först.. hehe..
Annars så frågade hon mig hur gravidetetan hade vart och jag sa det at tdet va ju inte alls som man hade trott men fattar verkligen inte hur mycket det tar på kraftena förren man faktiskt är där och har ett tungt barn i magen och bära runt på det när bebis är ute så kan man ju iaf lägga ner den men det går ju inte nu.. Sen har det ju vart jobbigt med dessa spyattacker som höll på till vecka 22 ocg foglassningen ska vi ju inte prata om.. jisses säger jag bara..

sen frågade hon mig om hur jag såg på förlossningen.. hehe.. jag visste verkligen inte vad jag skulle säga.. jag sa att ja det ska bli intressant.. hon frågade om önskemål osv men även där är det väldigt svårt för en förstföderska att bestämma då det handlar om en sak man aldrig upplevt tidigare.. Så ja.. det är ju bara och ta det som det kommer.. ont vet man ju at tdet kommer göra men bebben måste ju ut och då är det bara o kämpa..
hålla tungan rätt i mun och köra :P haha..

Ne men allt va bra iaf så nu ska jag tillbaka om två veckor den 19 därefteär det bara en vecka kvar till Beräknadså vi får väl se.. har även en tid den 2 februari om man nu skull egå över så länge.. det vet man ju aldrig..

men men nog om det.. nu orkar jag inte skriva mera.. ska lägga mig en stund då jag känner mig lite småkrasslig idag.. Puss o kram alla


***

Kommentarer
Postat av: Rebekah

haha det är bara att tuta o köra när det är dags då ;)

pussis

2010-01-05 @ 14:08:11
URL: http://bekkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0