2010-01-12; 11:41

jaha ni alla.. då va det några dagar sen jag skrev nått! har faktiskt inte haft tid.. Jag försöker verkligen att hålla mig så sysselsatt som det bara går och så mycket jag orkar så att tiden går så att bebis kan komma ut nu!






i lördags iaf så hade vi lite kalas här föör Ellen, det va inte så mycket mest att hon fcik lite tårta och ja träffa alla igen. Så det va bara hennes farmor och farfar , min mamma och min lillebror som kom. men det räckte alldelles lagom. Hon fick lite packet oxå mest kläder. strumpbyxor 2 par, tjocktröja och byxa, en pjamas, en body och sen fick hon även en giraff som låter =/ haha. så hon va nog nöjd.. =) hon gilade tårtan iaf, bra de =) så som vi kämpat med den jag erik och ellen hela förmiddagen..
Tyvär så blev det inga kort på kalaset just för att kameran va urladdad o ja.. tråkigt jag vet men men ..





i söndags så va det lugnt Ellen mådde väl kanske inte jätte bra då hon va väldigt däven. Så vi tog feber på henne o ja feber hade hon ju då det låg på 37,6 så lite granna va det ju ! Ne vi låg mest i sängen och gosade allihopa.. hehe.. hon va väldigt kramig och pussig.. hehe.. Har aldrig förut sett hennes den sidan men nog va det trevligt :D



som sagt det blev mys hela dagen!!



som sagt det är inte så populärt att ha blixt på.. nog va hon kramig alltid :D




Igår så träffade jag Malin.. vi va här en stund sen åkte vi ner på stan och käkade litegranna.. Det va trevligt att prata av sig.. men det är det väl alltid. Speciellt när man inte gör det så ofta, förutom till Erik då, men det tycker jag inte gills :P haha..

Fick även en stund över igår och snacka lite med Becca! Det va himla länge sen vi sågs, typ september eller nått i den stilen! Nog saknar men henne alltid. Men det blir nog trevligt sen när vi kan ses! när det finns pengar och tid :D Man har ju nått att se fram emot iaf :D

Annars så mår jag faktiskt helt ok.. det börjar bli skapligt tungt, man känner verkligen att röra sig det är inte lätt. Jag kan typ inte stå upp för länge för då känns det som att man ska svimma :S
Samandragningarna känns av mer o mer, och förverkarna de gör ondare och ondare.. Men jag står ut :D hehe.. Jag vill ju helst att bebis ska komma ut nu redan då jag bara vill goosa massa. Och att faktiskt kunna röra sig igen och gå som folk :P haha.. den dagen kommer ju den med så det blir nog kanon!

Nehe.. nått annat va det väl inte just nu!

Jag vill bara säga Grattis till Kalle och Johanna som fick en lite pojke häromdagen :D
(sjukt avis)


Kramis...


****









Kommentarer
Postat av: farmor.

Hej Malin, vi har kort från lilla Ellen,s kalas om ni vill ha? vad skönt att du mår mycket bättre nu. kram från svärmor.

2010-01-12 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0