2010-01-13 ; 11:12

Idag är det Onsdag!! jisses imorn vecka 38+0, alltså kan ni fatta ? Det är alltså bara två veckor kvar =/ hehe.. Det känns helt sjukt verkligen, eller det känns overkligt.
Drömmarna nu för tidan flyger förbi förlossningen och helt plötsligt så sitter man där med bebis i famnen och fattar inte att det är ens egen! Att det faktiskt kommer ett barn som jag och Erik ska ta hand om i resten av våra liv! jisses amalia.. haha.. Men nah det känns bra =)
Jag är lycklig och när bebis har kommit tror jag inte att jag kan bli lyckligare faktiskt!..

Igår iaf så kom Ellen hit en stund på kvällen.. Det va väldigt mysigt då lilltjejen va enormt trött hon höll på och somna flera ggr. men vi käkade lite och lekte såklart =) hehe , så mycket som vi orkade. Sen blev det såklart mycket kramar oxå och pussar! Det gulliga är ju att hon inte förstått att munnen ska vara stängd ännu :P haha.. sååå söt! 

Idag fick jag och Erik äta frukost tillsammans. Då han skulle följa med Ellen till Dagis på inskolning! Så vad jag förstod så hade det gått bra iaf :P 

När Erik kommer hem sen från jobbet så ska vi åka ner till soc och träffa någon brud som skulle hålla i utredningen eller ja vad tusan det nu va! Ellen och  jag ska följa med, då erik ville det! 
Så ja man får väl se vadallt detta leder till.. 


Alltså det ä rs mycket jag vill skriva.. men det blir så mycket älta o på ett sett så orkar jag inte men på ett annat så kan det vara skönt att få skriva av sig av allt man går runt och funderar över. 
Det är så många frågor som man skulle vilja ha svar på. 
hur tänket i deras huvud fungerar, kanske man kan förstå då!? OSÄKERt haha..Ne så vi får väl se vad som händer! vad osm sägs ikväll.. kanske man kan få något utav det !? 

men men..

Just det hörrni.. jag har blivit beroende :/ av chicken invanders :P hahahaha.. 
jag kan inte sluta spela :P 

Ha en bra dag alla! 



krams


*** 

Kommentarer
Postat av: faster

lycka till med mötet...åh kläm fram den där lille snart så ajg vet vilka färger ajg ska välja till lilla boken:P KRAMIS

2010-01-13 @ 15:09:38
Postat av: Rebekah

chicken invaders? =O

2010-01-13 @ 16:53:11
URL: http://bekkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0