2010-01-14 ; 14:17

Torsdag idag! O ni som följer mig vet vadsom innebär med det :P idag är det vecka 38+0 Alltså bara två veckor kvar till beräknad förlossning och bebisen kan i stort sätt vilja komma ut när som helst :D Jag hoppas att den kommer i helgen eller nästa vecka =) hihi men jag ska föröska hålla er så underrättade som möjligt för nu är det inte långt kvar! och jag måste säga att det känns, Det känns i benen och i magen.. Jag har alltså jätte ont i mina lår :S Det känns som sjukaste träningsvärken bara det att jag inte har tränat :P haha.. imorse kunde jag inte stätta mig ner eller ställa mig upp som typ påtoan så jag va tvungen att hålla i mig i handfatet, haha.. hur tror ni att det såg ut ?! kul skulle jag tippa på..

Annars är det ganska lugnt!

Igår så va vi ju på möte på soc.. Jag och ellen fick inte följa med in, fast hon bett Erik att ta med mig =/ skumt! så jag och Ellen lekte i väntrummet och käkade lite apelsin =)
Det blir iaf inget mer med denna utredning då de från början skulle göra hembesök men ja hon ångrade sig väl.. Hon skulle även prata Med chefen angånde kärringarna på samarbetsamtalen om att de inte ska ta någons parti då de i detta fall tagit mammans.. så jaa det lär väl bli ett nytt samarbetssamtal då tiderna för Ellen här MÅSTE ändras. Erik fick lite nummer han skulle ringa om det inte hade fungerat där heller ! så ja.. så är det !


ne ni nu måste jag ringa HSB och fråga när vi får välja golv och tapeter till nya lägenheten, jag är nästan helt klar med det men det vore ju bra att få proverna o så men vi är nog ganska säkra på hur färger och liknande ska vara =)

-------------------------------------------------

jahopp ja imorn så får vi hämta katalöogerna ochlåna hem dem för att fundera då de skulle fixa det i februari :D så ja ni det blir nog kanon det ! :P Jag längtar ska ni veta för här ser det ju eftesom.. det hade ju vart slönt att komma i ordning innan bebis kommer men det verkar som att h*n får vara med =) hehe..


ne ni nu orkar jag inge mera..



Krams



****




Kommentarer
Postat av: faster

man undrar hur många anmälningar som ska till för ett barn INNAN man gör en utredning??? sanlöst sjukt! bättre en utredning för mycket än för lite ju..... Mor var nyss här o tittade på din mage=) hon hälsar så gott de åker upp mot stockholm för gratta tilda nu någon dag=)

massa kramisar o välj snygga tapeterfnisss

2010-01-14 @ 15:17:24
Postat av: Josefin

Världen är redo, bebis det är bara att komma ut nu :-)

2010-01-14 @ 15:48:02
Postat av: faster

elände...... hoppats på en uppdatering där det stog i går kväll kom lille räkan till värden ju..... skura fönter det sätter fart du kan ta mina med:P.... vill ju veta vad det är för ett knytt nu ju orkar inte väntafniss KRAMS

2010-01-15 @ 15:09:04
Postat av: Anonym

tycker du att jag ska färga håret rött ?

in på bloggen o skriv vad du tycker :)

kram

2010-01-15 @ 17:02:10
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: A Z R A !

sv: hehe a okej=)

har precis lagt in tre outfiter som Paul & Joe har designat, vad tycker du ?skulle du kunna använda något av plaggen, vad isf? =)

kram

2010-01-16 @ 12:28:36
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: A Z R A !

sV: heeh a okej :D

kram

2010-01-17 @ 12:30:04
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0