2010-01-18 ; 09 : 48

Vi har blivit sjukt dåliga på att ta kort har jag märkt.. tyvärr alltså men jag vet inte varför.. nu hittade jag lite bilder från förra helgen när Ellen va härmen vi tog inte ett enda kort när hon va här nu i helgen =7så det får bli ett kort från förra helgen :P hehe..





Inte den bästa bilden.. men det blev ju lite mys med pappa då.. :P

Nu i helgen va oxå väldigt mysigt!
i lördags så va vi ute hos ellens farmor och fafar och hälsade på.. åkte lite pulka och så, fikade lite =)
Sen for vi hem Ellen käkade lite mat och så kom Dem hem till oss men hade då även med Eriks farmor, hon hade inte träffat Ellen på jätte länge så det va ju inte mer än dax att de träffades lite granna.. haha.. Ellen fick även bada lite innan de kom då hon verkligen hade mat ÖVERALLT!!! förstår inte hur de små lyckas.. haha.. me det försvann sen iaf.. jag va även duktig och städade gärnet här hemma torkade golven och tvättade och hade mig.. så nog hade vi fullt upp alltid.. det kommer man ju inte ifrån!

igår så åkte vi ut till stigtoma igen då Lisa och David kommit hem med en massa kläder. Barn kläder dådå som vi skulel få kolla igenom.. det va fina kläder, men aningen förstort att sätta på ellen 110 nu..så vi tog med oss dem kläder hon kunde ha nu hem för tvättning sen fick resten vara kvar ute i stigtomta.. På kvällen så kom mamma hit och hälsade på hon hade med sig lite kläder som hon beställt! Dels till mig ett par byxor och trosor, Så fick vi lite handdukar. Så hade hon även köpt ett paket till Bebben.. Det va tre bodysar 2 par byxor en filt och tofflor , en mössa och jalite sånna saker.. så det rä i tvättmaskinen redan nu.. Så ja.. nog tusan har vi kläder åt den lill* iaf :P haha..

idag då så är det 10 dagar kvar till beräknat.. Jag hoppas verkligen att den tänkt att titta ut tidigare än det! men jah, det visar sig ju Erik håller på den 25 alltså på måndag! i morn så ska jag till barnmorskan igan och kolla läget.. Det är säkert inget tokigt men det är väldigt skönt att gå dit så pass ofta som man faktiskt gör ändå

Med det så bjuder jag på en magbild !



Jag kan fortfarand einte tycka att jag är jätte stor :P men nog tusan finns det en mage iaf!!! Nog tusan ser man väl att jag är gravid! men då har man ju bara gått upp 9 kilo därefter :Poch jag tycker att det är tungt speciellt nu när fingrar fötter och vader svullnar upp.. men tänk då om man gått upp 30 kilo jisses.. de lider jag verkligenmed det kan inte vara skoj alls!

Ja värkar har jag ju väldigt oregelbundet oftast påmorgonen och på kvällen.. Nog gör det ont alltis med GUUUD vad redo jag är att föda.. haha.. men som sagt tio dagar kvar till beräknat alltså torsdag nästa vecka.. det gör inget för min del att det gåröver tiden in i februari, men det skulle ju vara trevligt om den ville titta ut .... nu kanske ?? haha..
Det vore riktigt najs att vara tvungen att ringa Erik och be honom åka ifrån jobbet :P haha.. nu är det dax lixom, jag längtar efter att få säga de orden till honom.. Det gör nog han oxå, haha..

nehe ni.. nu ska jag vila mig lite och sen är det ju dax att plcka in tvätt och hänga upp ny tvätt :D


Kramis på er!


***




Kommentarer
Postat av: Rebekah

hihi tjockismagen!! =)

jag väntar tålmodigt på det där sms:et, att ni åkt in..;)

2010-01-18 @ 10:54:00
URL: http://bekkan.blogg.se/
Postat av: faster

jag längtar oxå.... hoppas på få ett mess så fort allt e klart väntar glor i mobilen med jämna mellan rum=))) tänk DU e snart Morsa:P my god var det inte i går jag gick o höll dig så jag blev svettig?.... KRAMIS

2010-01-18 @ 11:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0