2010-01-19 ; 10:07

god förmiddag kära  läsare :P eller ja vad fan man nu ska skriva.. idag är inte min dag, jag har haft väldigt ont hela morgonen och jag mår även illa och vill bara ligga ner och frukosten fick man ju inte behålla heller så den kom ju upp, typiskt!

Men jag känner hur det blir aningen bättre så det är la bara och kämpa och hålla ut nu tills bebis är ute :D

Jag va ju hos barnmorskan nu halv 10 och det gick bra. Blodtrycket va bra, jag har vuxit 3 cm alltså ligger mitt SF mått nu på 37 cm, bebbens hjärtslag låg på 128 ( det lägsta hittills, men det va bra sa hon så det va ju bra ) huvudet är helt fixerat nu och ja hon sa att det kan ju hända när som helst nu.. Vi pratade lite om det o så pratade även om att jag mådde illa, o hon sa att det inte va ovanligt alls, att det ofta blir så mot slutet då bebisen trycker på allt mer. Vi pratade även om man skulle läcka fostervatten, ska hålla koll på det, hon sa nått om att det luktade speciellt lite mera fisk typ haha.. jag skrattade bara ! :P tyckte ju att det lät himla roligt när hon sa det :P
Men ja det är väl bara o hålla koll då.
Annars som sagt så såg allt bra ut.
Jag är idag väldigt öm på hela höger sida så jag tror nog att lilla bebisen hade en vild natt med sina fötter, hehe =)

så ja ni vi får se när det händer, jag bara väntar och väntar, men jag kan nog tycka att dagarna går ganska fort ändå :D

nehe ni nu ska jag lägga mig ochkolla på en film och bara gosa ner mig i sängen, det behövs då jag får väldigt ont av att sitta.

Senare idag blire handling :D



Kramis


***



Kommentarer
Postat av: faster

omg lukta fisk..låter ju nice=) skönt att allt såg bra ut återstår ännu mer väntan dåpust KRAMIS

2010-01-19 @ 14:03:23
Postat av: Hanna

Söt blogg!^^



frågestund på gång på min blogg, ställ en fråga vettja:D

2010-01-24 @ 19:37:22
URL: http://hannatthorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0