2010-01-29 ; 15: 35

Nu har min kära faster precis åkt och jag och Emy myser/sover lite middag. Erik är ute i stigtomta för att fixa klart bilen, han kommer hem lite senare.. blir nog jätte bra med allt!

Allt rullar på här hemma.. Emy äter som hon ska och sover jätte bra =) Gnäller nästan inget alls. Hon vaknar bara några få ggr under nattenmen det kan jag lätt stå ut med.

ne ni jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva..

Ska väl försöka skriva en sån där förlossningsberättelseså att ni få veta hur det gick ill hehe..

Men det är tyvär det ni får  idag! ska vila mig lite granna nu, äta nått ska jag oxå göra..

Fick en super fin bok av ann där vi ska sätta in kort och lite så den va kanon fin =) Tack så mycket igen !!

Ha det bra alla..

Krams


**

Kommentarer
Postat av: faster

tack för titten o sniffningarna=) Hon e bara för go.

Höll inte på att komma från parkeringen:P..men fick hjälp med lite sand då gick det fin fint=) o en jäkla massa bilar nere på stan.... KRAMIS

2010-01-29 @ 19:07:55
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-31 @ 12:39:36
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0